Thursday, April 22, 2010

gadoh dgn ieka

nursyafiqa farhana samsuddin . serious aku ckp , bdk tuh mmg mcm bab1 . bapak r . mule² , aku comment dier . aku mnta r code untuk lagu . then , dier ckp wat keje kursus . padehal , if keje kursus pown , tkkan smpat online myuspace . pastuh , aku ckp r tak leh tolong tak per r . blah . then , dier malukan aku kt status and mood . siodd nyer orang . naseb baek laa ader dak backup . namer dier amza . mulot betine nieyh . bpk r . mcm ciba1 korang tahu tak ? harap jerk perempuan . smoker lak tuh . then , dier ckp Allah yg jdiekan dier mcm tuh . kepale otak berjambol laa weyh . ko tension pasal apeq . asal babetkan Tuhan ? bangang nyer orang . ta penah aku jumper orang sebangang nieyh . huh . pastuh , kutok aku kt blog dier . siodd laa weyh . grrrrr .

No comments: